jump to navigation

Vanessa Hudgens: een gedichje 10 september, 2007

Posted by toshi in gedichjes, high school musical, vanessa hudgens.
trackback

natasianaakt.jpg

Vanessa Hudgens, je bent onbekwaam;
voor moederschip Disney ben je veel te intens.
Je bent steeds opnieuw weer ongehoorzaam,
je hebt meer excessen dan Michael Hutchence.

 

Vanessa Hudgens, je hebt je alaam
tentoongesteld voor de cameralens;
je toonde ons allen erg onachtzaam
de kleinste details van je haargrens.

 

Vanessa Hudgens, nu is je lichaam
ons overbekend en weg is de suspense
wat zou je nog allemaal doen voor de faam,
de vervulling van menigeen pre-puberwens?

 

Vanessa Hudgens, er treft jou geen blaam –
zelfs al ben je een arglistig vrouwmens –
maar spijtig genoeg rijmt er niets écht op jouw naam,
hoe hard ik dat ook voor mezelf wens.

Reacties»

1. leen - 10 september, 2007

Oei Natasia, ik denk dat je de hel hebt ontketend met dit gedichje. Al die vuile comments jong. Al een geluk dat je die eerst moet goedkeuren.

Ik ga nu even snel mijn oogjes uitwassen met wijwater.

Moeilijk rijmschema trouwens, very meerwaardezoekerig.

2. toshi - 10 september, 2007

hihihi

Niemand heeft je gezegd dat je op die links moest klikken he leentje!

Het rijmschema was keimoeilijk, ik heb er drie plakjes cake voor moeten verorberen.

3. leen - 10 september, 2007

[gringo] Omdat ik dom en naiëf ben [/gringo]

4. toshi - 10 september, 2007

whoa, en ik durfde het prentje niet eens groot maken, jij viezerik

5. leen - 10 september, 2007

Maar je hebt het zo mooi gefotosoept + ik kon Petman’s hoofd niet goed zien anders ^^ ik ben kei egoïstisch.

6. bouchra - 2 november, 2007

hoi vannesa hudgens ik vindt je en heel mooi meid ik hou van jou ilove jou ik hoop dat je me beld hier is me msn bouchra-schalkwijk@live.nl telefoon nummer 0*********

7. enkelena - 5 januari, 2008

hello you are beatiful girl and you boyfrend is very sexi men

8. aila marie p. torino - 17 maart, 2008

this picture is hot!


Plaats een reactie